Често задавани въпроси:

1 Направих заявка за ваучер, как да я заплатя?

Ако сте направили заявка, подробна информация и инструкции за плащане ще намерите в страницата „Моите ваучери”, а също така сте я получили и по e-mail. Ако не виждате заявката в страницата „Моите ваучери”, значи сте пропуснали срока и заявката е изтекла във времето. В такъв случай, ако офертата е все още активна, можете да направите нова заявка. Но ако офертата е изтекла, значи сте изпуснали промоцията.

2 Докога мога да платя?

Ако изберете плащане по електронен път, трябва да го извършите на момента. Ако изберете да платите в брой (на каса на Изипей), с банков превод (от всяка банка) ще имате 1-2 дни време (според конкретната оферта) да платите, дори и офертата да е изтекла. След като направите заявка за ваучер, ще намерите повече информация – платежен номер, краен срок за плащане и подробни инструкции. Ще получите тази информация и по e-mail.

3 Какво да направя след като купя oферта от Rio.bg?

След като закупите оферта от Rio.bg, системата генерира ваучер, който можете да намерите в страница Моите ваучери. Разпечатайте ваучера на хартиен носител и при съблюдаване на срока, за който ваучерът е валиден, можете да отидете и да консумирате това, за което сте платили.

4 Какво представляват ваучерите?

Ваучерът е документ, който потребителите получават в електронен вид в профила си, след като направят покупка през Rio.bg. Разпечатайте ваучера и отидете с него на място при съответния търговец, за да използвате услугата, за която сте платили. Ваучерите съдържат два номера – номер на ваучера и секретен код. Номерът на ваучера е изписан в горната му дясна част. Секретният код е необходим за валидиране на ваучера, с което се удостоверява, че за него е било реално платено. Секретният код се състои от последните 6 цифри в баркода на ваучера.

За 4521  дни публикувахме 119,602 оферти и Ви спестихме 24,451,413 лв. 

вход в Rio.bg

За да оставите коментар трябва да сте логнат потребител!
Нямате регистрация, направете го тук.
Забравена парола