Офертата, която разглеждате е изтекла!

Офертата, която разглеждате е изтекла!

Уеб маркетинг на взаимовръзките - онлайн курс с 6-месечен достъп с безплатен дигитален сертификат с 63% отстъпка, предоставено от Европейска Академия

99лв. 36.99лв.

Поръчай Отново

Уеб маркетинг на взаимовръзките - онлайн курс с 6-месечен достъп с безплатен дигитален сертификат с 63% отстъпка, предоставено от Европейска Академия

  •  99лв
  • 63%

Офертата изтича след:

  • 00часа
  • 00минути
  • 00секунди
14 Купени ваучери
36.99лв.

Курсът "Уеб маркетинг на взаимовръзките" на Европейска Академия е програма, насочена към обучаване на участниците как да използват уеб маркетинг стратегии и инструменти за установяване и управление на взаимовръзки с клиенти, бизнес партньори, блогъри, медии и други онлайн общности. Курсът разглежда методи и техники за изграждане на полезни, авторитетни и дълготрайни взаимовръзки, които подпомагат развитието на бизнеса и присъствието на организацията в онлайн пространството. Обучението представя основните понятия в уеб маркетинга на взаимовръзките, включително как да се определят целевите аудитории, как да се избират и оценяват външни сайтове за взаимовръзки и как да се изгражда ефективна мрежа от взаимовръзки.

Теми, които ще бъдат разгледани:

• МОДУЛ 1 - ВЪВЕДЕНИЕ В МАРКЕТИНГА
Този модул представлява въведение в маркетинга: разкриват се съвременните виждания за същността на маркетинга, различните маркетингови концепции и парадигми и се представя неговият категориен апарат, изясняват се елементите на маркетинговата обкръжаваща среда и процеса на техния анализ, представя се същността на маркетинговите изследвания и структурата на маркетинговата информационна система, изучава се потребителското поведение и факторите, които го обуславят, представя се процесът на разработване на целевия пазар на фирмата.
• МОДУЛ 2 - УЕБ МАРКЕТИНГ НА ВЗАИМОВРЪЗКИТЕ
В модула са включени най-новите теоретични схващания във връзка с промените, настъпили в маркетинга вследствие на дигиталната икономика, същността на концепцията “маркетинг на взаимовръзките”, съдържанието на понятието „лоялност” и „пожизнена стойност на клиента”, като са представени и стратегиите за задържане на клиентите, управлението на ключови клиенти, както и възможните показатели, които формират маркетинговата отчетност. Разглеждат и най-важните подходи и методи за успешно прилагане на маркетинг на взаимовръзките чрез Интернет.
• МОДУЛ 3 - УЕБСАЙТ, CRM И SEO СЪДЪРЖАНИЕ
Оптимизация за търсещи машини - процесът на въздействие върху онлайн видимостта на уебсайт или уеб страница в неплатени резултати от уеб търсачката - често наричани „естествени“, „органични“ или „спечелени“ резултати и мястото им в маркетинга.
• МОДУЛ 4 - СОЦИАЛНИ МЕДИИ И УЕБ МАРКЕТИНГ
Маркетирането в социалните медии е изключително комплексно понятие. От създаването на профили в социални платформи Facebook, Twitter, Google+ до платена реклама, комуникация с фенове, обслужване на клиенти и разнообразни взаимодействия. Социалните медии позволяват крос функционални взаимодействия с общността на вашата марка, както и изграждането на вашата социална идентичност в неограничен мащаб, който може да допринесе за директни реализации.

Условия за ползване
Допълнителна информация
Програма на пътуването
Офертата е предоставена от Европейска Академия
Адрес и контакти
Коментари
Офертата е осигурена от "Европейска академия за психология и приложни науки ЕООД , ЕИК: 206235369" и е със срок за закупуване на оферираните стоки или услуги от 15.05.2025 до 09.07.2025 Офертата е валидна под условие: закупуване на не по-малко от общо 1 брой от оферираната стока или услуга, в срока за закупуване.

Още оферти

вход в Rio.bg

За да оставите коментар трябва да сте логнат потребител!
Нямате регистрация, направете го тук.
Забравена парола

За 4751  дни публикувахме 130,560 оферти и Ви спестихме 24,544,491 лв. 

вход в Rio.bg

За да оставите коментар трябва да сте логнат потребител!
Нямате регистрация, направете го тук.
Забравена парола