Уеб маркетинг на взаимовръзките - онлайн курс с 6-месечен достъп с безплатен дигитален сертификат с 63% отстъпка, предоставено от Европейска Академия
В днешния свят не просто съдържанието, а взаимовръзките продават. С този онлайн курс по Уеб маркетинг на взаимовръзките, предоставен от Европейска Академия, ще научиш как да изграждаш силни дигитални мрежи, които продават, вдъхновяват и създават доверие. 6-месечен достъп, безплатен дигитален сертификат и цели 63% отстъпка - всичко необходимо, за да изведеш онлайн комуникацията си на ново ниво
• МОДУЛ 1 - ВЪВЕДЕНИЕ В МАРКЕТИНГА
Този модул представлява въведение в маркетинга: разкриват се съвременните виждания за същността на маркетинга, различните маркетингови концепции и парадигми и се представя неговият категориен апарат, изясняват се елементите на маркетинговата обкръжаваща среда и процеса на техния анализ, представя се същността на маркетинговите изследвания и структурата на маркетинговата информационна система, изучава се потребителското поведение и факторите, които го обуславят, представя се процесът на разработване на целевия пазар на фирмата.
• МОДУЛ 2 - УЕБ МАРКЕТИНГ НА ВЗАИМОВРЪЗКИТЕ
В модула са включени най-новите теоретични схващания във връзка с промените, настъпили в маркетинга вследствие на дигиталната икономика, същността на концепцията “маркетинг на взаимовръзките”, съдържанието на понятието „лоялност” и „пожизнена стойност на клиента”, като са представени и стратегиите за задържане на клиентите, управлението на ключови клиенти, както и възможните показатели, които формират маркетинговата отчетност. Разглеждат и най-важните подходи и методи за успешно прилагане на маркетинг на взаимовръзките чрез Интернет.
• МОДУЛ 3 - УЕБСАЙТ, CRM И SEO СЪДЪРЖАНИЕ
Оптимизация за търсещи машини - процесът на въздействие върху онлайн видимостта на уебсайт или уеб страница в неплатени резултати от уеб търсачката - често наричани „естествени“, „органични“ или „спечелени“ резултати и мястото им в маркетинга.
• МОДУЛ 4 - СОЦИАЛНИ МЕДИИ И УЕБ МАРКЕТИНГ
Маркетирането в социалните медии е изключително комплексно понятие. От създаването на профили в социални платформи Facebook, Twitter, Google+ до платена реклама, комуникация с фенове, обслужване на клиенти и разнообразни взаимодействия. Социалните медии позволяват крос функционални взаимодействия с общността на вашата марка, както и изграждането на вашата социална идентичност в неограничен мащаб, който може да допринесе за директни реализации.