1 месец счетоводно обслужване за фирми, плюс Регистрация по ЗДДС /по избор/ от 80лв, от Счетоводна кантора И Джи Консулт
-
За фирми, които са регистрирани по ЗДДС - Един месец счетоводно обслужване, за фирми с до 20 документа на месец и до 5 човека персонал
80 лв / 40.90 €вместо 160 лв / 81.81 €
-
Регистрация по ЗДДС + 1 месец счетоводно обслужване за фирми с до 20 документа месечно и до 5 човека персонал
85 лв / 43.46 €вместо 170 лв / 86.92 €
-
За фирми, които са регистрирани по ЗДДС - Един месец счетоводно обслужване, за фирми с до 50 документа на месец и до 5 човека персонал
95 лв / 48.57 €вместо 190 лв / 97.15 €
-
Регистрация по ЗДДС + 1 месец счетоводно обслужване за фирми с до 50 документа месечно и до 5 човека персонал
105 лв / 53.69 €вместо 210 лв / 107.37 €
-
Регистрация по ЗДДС + 1 месец счетоводно обслужване за фирми с до 80 документа месечно и до 10 човека персонал
140 лв / 71.58 €вместо 280 лв / 143.16 €
-
За фирми, които са регистрирани по ЗДДС - Един месец счетоводно обслужване, за фирми с до 100 документа на месец и до 10 човека персонал
140 лв / 71.58 €вместо 280 лв / 143.16 €
- Валидност на ваучера до 31.01.2015г.
Ваучерът включва:
Вариант 1: Регистрация по ЗДДС + 1 месец счетоводно обслужване за фирми с до 20 документа месечно и до 5 човека персонал
Вариант 2: Регистрация по ЗДДС + 1 месец счетоводно обслужване за фирми с до 50 документа месечно и до 5 човека персонал
Вариант 3: Регистрация по ЗДДС + 1 месец счетоводно обслужване за фирми с до 80 документа месечно и до 10 човека персонал
За фирми, които са регистрирани по ЗДДС
Вариант 4: Един месец счетоводно обслужване, за фирми с до 20 документа на месец и до 5 човека персонал
Вариант 5: Един месец счетоводно обслужване, за фирми с до 50 документа на месец и до 5 човека персонал
Вариант 6: Един месец счетоводно обслужване, за фирми с до 100 документа на месец и до 10 човека персонал
Счетоводното обслужване включва:
- Изготвяне на счетоводна политика на дружеството и съставяне на индивидуален сметкоплан;
- Приемане, преглед и класифициране на първичните счетоводни документи;
- Обработка и осчетоводяване на първичните документи с помощта на специализиран счетоводен и бизнес софтуер;
- Обработване на касовите и банкови разплащания;
- Създаване на вторични счетоводни документи и регистри, съгласно действащото законодателство;
- Съставяне на периодични справки за вземанията от клиенти и задълженията към доставчици - при поискване от Доверителя;
- Обработка на данните със счетоводен продукт, позволяващ потребителски справки в различни популярни файлови формати (.pdf, .doc, .xls) с възможност за обмяна на информация по електронен път;
- Приемане и класифициране на дълготрайните активи на дружеството на Доверителя, съставяне на счетоводен и данъчен амортизационен план;
- Осчетоводяване на разходите за работни заплати, социални осигуровки и данъци;
- Ежемесечно подготвяне на дневниците за покупки и продажби и Справката-декларация по ЗДДС и подаването им по електронен път;
- Отчитане на материалните запаси;
- Следене на складова наличност;
- Консултации по счетоводни въпроси;
- Данъчни консултации;Личен състав и ТРЗ.
- За допълнителни въпроси и уточнения, моля обърнете се към счетоводна кантора "И Джи Консулт".


